NUFFNANG

JAMU KENCUR ORIGINAL MURAH - TRADISI BIDAN ISTANA


Jamu Kencur Murah

ASSALAMMUALAIKUM CINTA!!
wahhh maniskan panggilan ke uolls??hehe..
so petang malam yang shahdu ni mummyrina nak habaqq maii satu product yang HANGATTT 
macam nama dia
"JAMU KENCUR,TRADISI BIDAN ISTANA"
ala ala kan nama productni?
serius best uolls!!




haaaa...
kalau uolls nak tahu JAMU NI terbaik buat wanita..
dulu masa belum kawin mmg BERGETAH!
semuanya masih wangi sbb yelah tak diusik lagi kan...hehe
tetapi segalanya berubah satu satu bila dah kahwin dan bila dah melahirkan..

Cik suami malu malu kata
"yunk seluar dalam yang dalam toilet tu berbau lah...masyam"
aiyarkkk!!!
payudarapun kendur,punggung jatuh..bila bersama longgar..
walah weiiii susahnya hati kita kan orang PEREMPUAN ni...

Jangan kasi si husbandni keep komplain je okehh
kasi dia tahu betapa powernya isteri dia tu dengan
JAMU KENCUR...
kencur idokkk air liuq???
hahhahaha


farabeautyshop.blogspot.com



JAMU KENCUR ORIGINAL TRADISI BIDAN ISTANA

Jamu kencur ialah Jamu yang bakal menyerikan rumahtangga anda. Ia mampu membantu merawat diri wanita dari akar hingga ke umbi.
Jamu kencur ini berkhasiat meningkatkan ghairah dan daya tarik tubuh. Produk jamu ini diperbuat bagi wanita yang ingin tampil lebih percaya diri. Selain itu Jamu Kencur juga boleh di minum oleh wanita yang baru melahirkan bayi. Jamu ini membantu melancarkan sisa sisa darah nifas dan membuat tubuh sang ibu menjadi lebih segar dan sihat.




uolls tengok sendiri bahan bahan yang ada dalam JAMU KENCUR ni..
mengancam!!
nak nak pada yang lepas habis pantang tu..ada yang skangni modernkan,manalah nak telan hidup hidup bahan kat atas nuhh haaa...
larat ke???
So kasi sonang citer orderje JAMU KENCUR..
kasi ngap n MANTOPP...feel wanita sejati gitu...ahhahhaha



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN JAMU KENCUR

Manjakani
mengetatkan rahim, menegangkan otot vagina yang kecut setelah bersalin

Kacip Fatimah
melewatkan proses penuan. mengukuhkan tulang.tenaga kepada tubuh badan

Kunyit
merawat kulit lecet,.mengurangkan masalah berdengkur. antioksidan dalam kunyit dapat mengecutkan jerawat.

Asam Jawa
atasi darah rendah,meyembuhkan batuk kering. menghilangkan bau hapak ketika haid.

Serapat
menegangkan payudara,memgurangkan bengkak selepas bersalin.membaiki dan menegang tisu faraj yang longgar.

Halia
membuang angin dlam badan,megubati sakit sendi. merawat tenaga batin
300% dijamin keberkesanannya InsyaAllah
100% bahan herba alami dan organik
100% diproses di kilang bertaraf GMP





















amikkk!!
kasi close up sikit bahan bahan TRADISIONAL and POWER untuk wanita SEJATI!!
so semua bahan berkhasiat ada dalam 1 SACHET SAHAJA..
TAK TERINGIN KE???hehhehhe


Sesuai untuk wanita yang mengalami masalah:

Peranakan jatuh/tombong
Haid tidak teratur
Keputihan
Perut buncit selepas bersalin
Badan & alat sulit berbau busuk
Aset atas dan bawah mulai kurang pejal
Aset utama mula mengembang & longgar
Wajah pucat


farabeautyshop.blogspot.com

FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN JAMU KENCUR

Mengetatkan kembali otot2 rahim yang longgar.
Mencantikkan kulit.
Mengecutkan peranakan wanita
Kitaran haid teratur, mengecutkan cyst.
Menyuburkan rahim.
Memberikan tenaga
Menguatkan sistem peranakan.
Menganjalkan payudara dan punggung yang jatuh.
Mengempiskan perut. sekaligus menurunkan berat badan.



so atasni sijil pengklasan product yang menunjukkan
JAMU KENCUR selamatt hokeyyy..
so korang jangan risau sbb mmg bagus dan selamat!!



 CARA PENGAMBILAN JAMU KENCUR

1 sachet setiap pagi sebelum makan/diwaktu perut kosong
koyak dan minum tanpa perlu bancuh.



PANTANG LARANG DAN SOALAN LAZIM/FREQUENT ASKED QUESTION(FAQ) JAMU KENCUR

Digalakkan minum air masak secukupnya
Simpan di tempat yang sejuk. boleh di letakkan dalam peti ais lebih sedap.


Q: Boleh ambik bersama supplement lain x?
A:Boleh.. jarakkan selama 4 jam.


Q:jika diri ada darah tinggi..tak ada kesan ke?
A:Boleh tiada masalah..insyaAllah dapat merawat penyakit itu


Q:1 kotak brape isinye ye?
A:10 sachet X 20 ml.


Q: Ibu menyusu boleh minum tak?
A:Boleh..


Q:Ibu mengandung boleh amalkan?
A: Tidak boleh.. lepas deliver boleh berfungsi ketika pantang.



TESTIMONI JAMU KENCUR



























BERMINAT TAK NAK CUBA???




HARGA JAMU KENCUR

Best Offer
1 BOX RM80.00
Postage add RM6 SM RM9 SS

atau

3 BOX RM220.00
Postage add RM9 SM RM15 SS






Untuk Order : 
☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp / Telegram MUMMYRINA ke 017-3288087
✉ PM / Inbox kami di nurulhezrina83@gmail.com,
✉ mummyrinazone fb page
✉ INSTAGRAM : igmummyrinazone
mummyrinazone akn reply cara order ye ;)


CARA PEMBAYARAN



LIKE AND FOLLOW



NO FUSSY CUSTOMER
SERIOUS CUSTOMER ONLY!!


PENGHANTARAN: 

KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TREKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI



Pertanyaan Lanjut:

WAN NURUL HEZRINA BINTI ABD HALIM
SMS/Whatsapp/Telegram/We Chat: +6017 328 8087
Facebook : Mummyrinazonebeauty
Email : nurulhezrina83@gmail.com
Instagram : nurulhezrina_beauty
Blog : MummyRina Zone

0 comments:

NUFFNANG

LIST SEMUA PRODUCT MUMMY

 
Copyright ©

mummy rina zone | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy

Back to Top|Sign in