NUFFNANG

Garam Mandian Aura Rezeki




Kita selalu mendengar orang berkata, orang-orang hebat memiliki aura yang hebat. Orang yang memiliki aura yang hebat ini sentiasa berjaya dalam usahanya. Tidak kira apa bidang yang mereka ceburi, mereka akan menyerlah dan gemilang. Perkara ini menyebabkan ramai yang berfikir bagaimana nak tingkatkan kehebatan aura agar kita juga mampu cemerlang dan hebat.

Tidak ketinggalan, founder-founder produk dan usahawan-usahawan hebat di Malaysia juga telah ramai yang mengamalkan mandian garam sehingga kini.

Anda ingin tahu kenapa?


Ini kerana garam bukit mengandungi khasiat mineral yang menjadi terapi dalaman untuk tubuh badan. Apabila amalkan mandian garam beserta niat, secara tidak langsung anda telah mengaktifkan minda di bawah sedar (subconscious mind) agar lebih mudah fokus kepada apa yang anda hendak dan hajatkan. Mandian garam juga terkenal dengan fungsinya yang bertindak detox aura negatif yang bersarang dalam diri !

Mereka-mereka yang hebat ini juga yakin dan percaya Aura Diri perlu dijaga... Sales laju sahaja setiap hari, diri lebih bersemangat, idea fresh mencurah-curah, keyakinan diri semakin mantap. Syukur semuanya Allah yang beri.

Siapapun anda apa jua bisnes dan kerjaya anda...
Jaga lah Aura, kerana ia sangat berkait rapat dalam kehidupan.

Jangan biarkan energi, aura negatif bersarang dalam diri! Susah tau nanti anda nak tarik perkara yang baik-baik yang best-best! Nak ke asyik lemau je, semangat jatuh?! Pasti anda taknak kan?

Saya tak minta anda percaya , tapi buat ja!
Kekal positif beraura , lonjakkan sales anda dan mantapkan keyakinan diri dengan amalan mandian Garam Aura Rezeki

===============================

Garam Mandian Aura Rezeki merupakan garam bukit yang telah melalui proses pembersihan, pengeringan dan diadun bersama aroma mawar seterusnya diruqyah dengan ayat Assyifa'.


Inilah yang membezakan Garam Mandian Aura Rezeki dengan garam bukit lain. InshaaAllah, dengan mengamalkan garam mandian ini, akan banyak perkara positif dan best-best akan berlaku pada diri anda. Anda tarik apa yang anda fikir, kata, dan rasa!



Antara Kelebihan Garam Mandian Aura Rezeki ialah

Menangani stress dan tekanan perasaan
Menyegarkan tubuh badan dan mengembalikan tenaga yang hilang
Melembapkan, melembut serta menghaluskan kulit 
Membantu dalam menyembuhkan penyakit kulit
Mengimbangi tekanan darah
Menangani dan merawat migrain atau sakit kepala


Garam Mandian Aura Rezeki juga mempunyai Keistimewaan tersendiri yang telah terbukti berkesan iaitu

Mengatasi Kebocoran Aura
Membantu Membesarkan Aura Diri
Membantu memulihkan semangat yang luntur
Membantu dalam meningkatkan keyakinan diri
Membantu menyerlahkan potensi diri
Menaikkan seri wajah yang kusam dan dimamah usia
Sebagai "pelaris" semulajadi dalam kerjaya dan perniagaan


"Mandian Garam Aura Rezeki pada setiap pagi selama 21 hari berturut-turut, diikuti dengan Niat yang dihajati, InshaaAllah dengan IzinNya perkara yang baik-baik datang kepada kita tanpa disangka, dan ini termasuklah Rezeki"


Refresh kegunaan GARAM AURA REZEKI Assyifa.

(Untuk Mandian & kegunaan luar)

Ramai yg tak tau garam bukit kini semakin popular di kalangan mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan. Garam bukit wujud semulajadi sejak jutaan tahun dahulu dan berasal dari gunung-ganang.

Warnanya kemerahan atau 'pink'. Garam ini adalah adalah seratus-peratus asli dan hampir tidak diproses. Oleh sebab itu ia merupakan sejenis garam yang terbaik untuk kesihatan manusia.

Amat menakjubkan, garam bukit asli mengandungi 84 elemen natural yang diperlukan oleh tubuh manusia. Ia mengandungi mineral-mineral yang diperlukan oleh tubuh manusia seperti potasium, kalsium, magnesium, zink dan berpuluh-puluh jenis mineral lain.
Khasiat Garam Bukit amat berguna dalam Perubatan Islam.


Antara khasiatnya..

- melancar peredaran darah
- masalah saraf
- kebas kaki atau tangan
- sihir/santau/saka,
- sebagai 'pagar' rumah,
- masalah ketagihan,
- lemah badan,
- migrain,
- buang toksin,
- sakit lutut, gout dll..
Garam Bukit Mempunyai 1001 Khasiat di Dalam Perubatan Islam!!!☺☺☺
Anda WAJIB guna Garam Aura Rezeki Assyifa jika anda ada masalah.





Anda WAJIB guna Garam Aura Rezeki Assyifa jika anda ada masalah-masalah berikut;

- sempit rezeki
- kebocoran wang. Byk duit masuk. Tp byk jugak duit kluar.
- stress
- susah dpt sale
- biznes merudum...asyik rugi jer 
- masalah rumahtangga
- tension kat tempat kerja
- dah lama kerja tp ssh sgt nak naik pangkat.
- fikiran serabut..hati tak tenang.
- tertekan dgn masalah..
# Jika anda ada 1 atau 2 atau 3 atau semua masalah di atas..
Sila amalkan Mandian Garam Aura Rezeki secara istiqomah selama 21hr berturut2.



GARAM BUKIT UNTUK TUJUAN MANDIAN & RENDAMAN KAKI.

Amalan merendam kaki atau mandi dengan air garam bukit adalah satu keperluan harian untuk merasai kesegaran dalam merangsang semula mana-mana bahagian organ dalam badan yang telah kehilangan tenaga dan getarannya.

Selain itu, khasiat garam bukit yang lain adalah ia akan mengurangkan bahan yang gagal dicerna dan akan mengotorkan darah dalam tubuh. Ia juga sangat berkesan untuk melegakan keletihan dan kelenguhan.

Kekerapan menggunakan khasiat garam bukit ini dapat mengembalikan kesegaran tubuh badan anda.



Khasiat Merendam Kaki dengan Garam Bukit :

✔Melancarkan peredaran darah seluruh tubuh.
✔Membantu membuang kotoran dari badan dan dapat mengelakkan serangan virus.
✔Melegakan sakit otot, sakit-sakit sendi, sengal-sengal dan kekejangan otot kaki.
✔Mengurangkan kesakitan dan keletihan kaki setelah seharian berdiri atau berjalan.
✔Membantu merawat tumit kaki yang pecah.
✔Menghilangkan gatal-gatal, kaki berair (kulat air), kaki pecah, atau kaki berbau.
✔Mengurangkan toksik dan lemak atau kolestrol.
✔Mengurangkan kesakitan dari sakit gout.




Cara-Cara Menggunakan Khasiat Garam Bukit Untuk Rendaman Kaki, Mandian Dan Skrub 
Badan:

Campurkan 5 Scoop Garam Aura Rezeki ke dalam air biasa atau air suam.

1-2 GAYUNG AIR.
(Anda juga boleh menggunakan air yang bercampur dengan ais.)

1. Rendaman
Rendam kaki atau badan selama 30 minit. Kemudian bilas dengan air biasa. Seeloknya rendaman ini dibuat pada waktu rehat atau sebelum hendak tidur.

2. Mandian
Mandi dengan air bancuhan garam bukit dan biarkan air garam bukit tadi meresap ke tubuh badan selama beberapa minit. Kemudian bilas badan dengan air biasa.

3. Skrub
Bancuhkan dengan pekat garam bukit supaya boleh dijadikan skrub. Kemudian lulurkan ke seluruh badan atau di tempat tertentu yang ingin di rawat dengan garam skrub. Biarkan sehingga kering selama beberapa minit dan bilas dgn air biasa..


Berapa lama kah sebotol Garam Aura Rezeki bertahan?

Kebiasaannya, sebotol garam Aura Rezeki , 500 gram ini akan bertahan sehingga 14 hari dengan penggunaan 2 scoops bagi setiap kali mandian. 

Untuk anda yang baru pertama kali nak cuba amalkan garam Aura Rezeki, adalah disarankan untuk mandi berturut-turut selama 21 hari.








PERSEDIAAN CARA MENGGUNAKAN SERUM MAWAR


Tips Mudah

* Sebelum Spray, jarakkan sejengkal dari wajah

* Baca bismillah, selawat nabi & Doa yg terbaik utk dptkan kulit wajah yg sihat kerana Allah S.W.T

* Lalu Spray ke dahi, kedua pipi, hidung dan dagu

* Tepuk perlahan dgn jari agar Serum cepat meresap ke dlm kulit (sekiranya nk cepat) atau waktu malam lepas cuci muka, spray Serum dan biarkan ia kering sendiri...

Extra Tip..
* Amalkan semburan 5x sehari setiap kali lepas solat
* Semburan tak kira masa, jgn bataskan semburan kerana lebih sembur dan lebih efektif kesannya..

Perlu di ingatkan

* Di galakkan simpan Serum di dlm suhu bilik/peti sejuk
* Jgn dedahkan pada sinaran matahari/Suhu panas...
Selamat bergojes2 Mawar..



TESTIMONI GARAM AURA REZEKI







BERMINAT?

RM40
POSTAGE RM8 SM , RM 12 SS

Whatsapp 0173288087


Jangan lupa Like sekali Fanpages kami ye
Instagram : @nurulhezrina_beauty


PENGHANTARAN:-


KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI WAKTU BEKERJA. 
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN 
SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.





Pertanyaan Lanjut:

WAN NURUL HEZRINA BINTI ABD HALIM
SMS/Whatsapp/Telegram/We Chat: +6017 328 8087
Facebook : Mummyrinazonebeauty
Email : nurulhezrina83@gmail.com
Instagram : mummyrinazone_beauty
Blog : MummyRina Zone

0 comments:

NUFFNANG

LIST SEMUA PRODUCT MUMMY

 
Copyright ©

mummy rina zone | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy

Back to Top|Sign in