NUFFNANG

WDEC ESSENTIAL CREAM - KRIM TERAPI HORMON NO 1 MALAYSIA

HARGA COMBO WDEC DAN WDVH
HARGA COMBO WDEC DAN WDVH

Terima Kasih kerana anda terus setia menjadi pengguna kami.
Semoga anda Terus Kekal Sihat,Awet Muda Kekal Cantik Jelita dan gembira dengan Transformasi yang telah berlaku pada diri anda.



KINI IANYA BUKANLAH SEKADAR IMPIAN,
INILAH RAHSIA TRANSFORMASI KEJELITAAN WANITA YG SEBENAR.


P/S: Stok Women Desiree V Hygiene masih dalam Proses lagi..

Bakal masuk kemungkinan pada 15/10/2015.Jadi bagi yang ingin dapatkan Harga promo ini,Produk ready stok pada stokis dalam 16/17 Oktober 2015



Krim Terapi Hormon Paling HOT di Malaysia 2015

WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)
WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)



3 DARI 10 WANITA HADAPI GANGGUAN HORMON? - KETAHUI TANDA-TANDA

     ====>  Adakah anda berusia 35 tahun dan keatas?
====> Menghadapi masalah seperti di bawah?



> Tidur sering terganggu
> Kulit menjadi kasar, kering dan tona tak sekata,Jerawat dan Jeragat.
> Fikiran bercelaru dan sukar memberi tumpuan
> Mudah lupa
> Masalah berat badan turun naik
> Kitaran haid tidak menentu
> Sering merasa letih dan lesu
> Selalu rasa cemas atau gelisah tanpa sebab
> Selalu sakit kepala atau migrainie
> Gangguan mood
> Sering rasa kejang otot
> Sakit sendi dan sengal otot
> Panas badan atau “hot flushed”


Sekiranya hari-hari anda dibelenggu dengan masalah di atas hingga menyebabkan anda KEMURUNGAN!,

anda patut mencuba 
Women Desire Essential Cream (WDEC)




WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)
WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)


Penghasilan hormon mula menurun seawal usia 25-30 tahun. Apabila usia mencecah 35 tahun, kebanyakkan wanita mengalami masalah hormone progesterone yang rendah.


Gangguan hormone ini boleh menyebabkan proses penghadaman dan penyerapan nutrisi terbantut kerana kurangnya rembesan enzim yang diperlukan. Ia juga menjadi salah satu punca mengapa sesetengah pengguna sukar melihat kesan positif pengambilan makanan tambahan.


Jadi jika anda mengalami GANGGUAN HORMON SEPERTI yang kami senaraikan..Rawatlah ia...jadikanlah kehidupan anda lebih Ceria dan BAHAGIA.



WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)
WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)

Produk ini khas untuk menstabilkan kembali hormon dalam tubuh badan kita 
dan mengaktifkan kembali sel-sel kolagen yang sudah berkurangan dalam tubuh badan. Dengan cara sapuan mudah dan biarkan ianya menyerap melalui pembuluh darah (Nadi).


Kegunaannya juga sangat Multifungsi untuk seluruh tubuh badan.

WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)
WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)

FUNGSI UTAMA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-

Membantu meregenerasi, merevitalisasi dan memelihara sel kulit agar selalu tampak awet muda. 
Memperbaiki elastilasi, mengencangkan serta menguatkan struktur kulit 
Membuat kulit cerah seperti semulajadi 
Mencegah kulit dari kusam 
Menyamarkan garis halus 
Membantu mencegah dan mengatasi masalah kulit seperti flek hitam akibat sinar matahari, jerawat, garis halus, luka dsb. 
Membantu menjaga kesihatan rambut, mata, kulit, sistem pencernaan dan sistem kardiovaskular. 
Menyamarkan kesan parut serta noda hitam 
Sebagai antioksidan alami serta anti kanser 
Meremajakan kulit anda 
Menstabilkan hormon dalam badan anda 
Mengawal tahap STRESS anda 
Menganjalkan dan menegangkan kembali payudara anda yang kendur 
Mencerahkan kawasan pelipat2 yang gelap dan puting payudara 
Menaikkan seri wajah 
Menegang dan peningkatan serta-merta tisu kendur. 
Menghilangkan Double Chin (V-Shape) 
Membantu melembapkan kulit secara natural dan menjaga kadar air kulit agar terhindar dari masalah dehidrasi. 
Membantu detoksifikasi/pengeluaran racun tubuh 
Meningkatkan daya tahan tubuh terhadap penyakit dan infeksi 
Membantu mengatasi gangguan pencernaan dan pernafasan 
Membantu mengatasi kelelahan, letih, lesu serta kram otot 


FUNGSI LAIN WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-




WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)
FUNGSI LAIN WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)

WDEC untuk wanita dari pelbagai golongan
P/s : bukan utk kanak2 (kecuali hal kecemasan)

WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)
MASALAH BERKAITAN HORMON

√ Tindakbalas mengikut tahap kesihatan & hormon individu
√ Sentiasa positif
√ Penggunaan konsisten
√ Minum air masak secukupnya
√ Tawakkal
INSYAALLAH



KKM NUMBER WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)
KKM NUMBER WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)




BAHAN-BAHAN UTAMA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-



BAHAN UTAMA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM
BAHAN UTAMA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM


Punica Granatum Extract : Membantu masalah keradangan perut , Membantu melegakan Cirit Birit.. Malah ia juga membantu mengurangkan tekanan darah tinggi... Pesakit Anaemia atau kurang darah juga mendapat manafaat daripada buah delima... Paling best kan.. Delima nih sangat Berkesan untuk menangani masalah darah gemuruh dan panik.


Soy Protein : Ia akan membantu melindungi kulit daripada kerosakan dan anti-penuaan. Soya juga boleh mencerahkan kulit yang diingini oleh wanita yang mempunyai warna kulit yang tidak sekata dan masalah kulit seperti sinaran matahari. 


Soy Isoflavanoes : Ia akan Melancarkan Metabolism, Melancarkan pencernaan, Merupakan nutrisi pelengkap, Meningkatkan sistem imunisani, Memperkuat struktur matriks tulang, Menstabilkan tekanan darah, Menurunkan kadar kolesterol darah, Menstabilkan kadar gula darah, Mencegah obesiti, Mencegah penyakit ginjal, Mengurangi gejala jantung koroner (kardiovaskular), Mengurangi gejala stroke, Mengurangi gejala sakit urat, Menghilangkan rasa lelah dan lesu, Mengurangi gejala menopause, Memperlambat penuaan sel, Mencegah tumbuhnya kanser, terutama kanker payudara dan prostat & akan Menambah daya ingat dengan meningkatkan fungsi kognitif.


Vitamin A : Ia dapat mengurangkan kedutan , menyembuh luka, menjadikan kulit licin dan sekata, mengurangkan tompok coklat dan pigmentasi, mengurangkan pengeluaran sebum dan merawat jerawat. 


Vitamin C : Ia membantu untuk mengurangkan garis-garis halus, parut, dan kedutan. Malah ia berupaya memusnahkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel dan keanjalan kulit, justeru memperbaiki rupa keseluruhan dan kesihatan kulit 


Vitamin E : Ia membantu mengurangkan Sunburn , mencegah tanda-tanda penuaan serta memiliki ciri-ciri pelembap kulit yang sangat baik, & ia juga membantu untuk mengelakkan kehilangan air di kulit, dan dengan itu meningkatkan kandungan kelembapan semulajadi kulit.


Trifolium Pratense Blossom Extract : Ia dapat Merawat Gangguan Kitaran Haid , Kesakitan Semasa Haid, Pendarahan Uterin dan penyakit lain. Ia juga sangat sesuai untuk meringankan gejala putus haid.


Pueraria Mirifica : Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut,menambah saiz payudara,menegangkan payudara dan punggung,mencerahkan kulit,menganjalkan kulit ( awet muda ),melambatkan proses penuaan,melangsingkan badan,menghalang jangkitan pada vagina & pundi kencingnmembantu pertumbuhan rambut,mengetatkan vagina,mengurangkan migrain dan mengah,mengatasi masalah sukar tidur


Rose Arometerapi : Ia dapat menciptakan suasana romantis dan penuh gairah, memperbaiki metabolisme dan sistem peredaran darah, menyeimbangkan hormon, meringankan - kepekaan kulit sensitif dan alergi



WDEC MENYELESAIKAN 1001 MASALAH WANITA
WDEC MENYELESAIKAN 1001 MASALAH WANITA



CARA PENGGUNAAN WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-

Cara Penggunaan yang paling wajib dan konsisten perlu sapu di nadi tangan dan leher. 2

kali sehari. 

Dan jika nak di gunakan untuk fokus masalah2 tertentu kita ada cara penggunan yang lebih tepat yang akan di hantar sekali semasa penghantaran produk .



WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (KRIM HORMON TERBAIK)
WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (KRIM HORMON TERBAIK)




Nak tengok cara penggunaan women desire Essential Cream secara video. 
Tengok bawah ni 




video



BAGAIMANA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) BERTINDAK:

WDEC ni bertindak dari dalam badan kita . Mula sapu WDEC pada 3point nadi yang penting itu , WDEC akan diserap ke pembuluh darah dan akan detect segala penyakit kita . Akan ada tindakbalas yang berlaku . 


APA KAITAN LETAK DI NADI DAN SENDI-SENDI BOLEH CANTIK??

Inilah keistimewaan krim terapi hormon kami..Belum sapu..Cuma BAU jer pun dah rasa FRESH sangat..Semacam ada aura luar biasa yg meresap ke dalam tubuh badan.


Krim ini menyerap melalui pembuluh darah anda..Dan mengalir ke seluruh tubuh badan dengan cepat...Bertindak untuk cuci darah kotor..Dan toksin2 berlebihan di dalam tubuh badan.


Sebab tu kalau saluran darah banyak tersumbat jadi mcm2 penyakit..So,nak cuci saluran tu..jom try WD..Confirm perjalanan darah anda lebih lancar.Bila dalam badan semua dah ok..Dah bersih..Dah cantik,takde tersumbat2..


Jadi lihat lah hasilnya....Anda bakal berpuas hati dengan produk ini. Malah ramai juga perasan akan perubahan yg berlaku pada diri anda.
----------------------------------------------------------------

Kalau kita gemuk . Badan akan keluarkn toksik2 dan lemak2 secara semulajadi tapi kalau kita dah kurus... tak lah kuar lemak tu .
----------------------------------------------------------------

Dan WDEC akan menaikkan metabolisma bagi yang gemuk dan akan menurunkan metabolisma bagi yang kurus . So badan kita akan jadi ideal .


Jelas tak??



TESTIMONI WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-




TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)


TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)





TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)





RIBUAN TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
RIBUAN TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)






TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)




TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC 2






TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)




TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)



TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)



TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)

TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)



TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)


TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)
TESTIMONI WDEC (HORMON CREAM)



Buat Pengguna Women Desiree Essential Cream
=================================
mummyrina memang selalu dapat soalan femes cmni :-


◆ Kenapa bila makan Supplement, saya rasa pening, nak muntah, letih ?
◆ Kenapa bila ambil Supplement urin berwarna kuning pekat?
◆ Dah lama ambil Supplement tapi masih takde pape perubahan pun.


Sebenarnya semua soalan diatas hanya ada satu jawapan yang konkrit iaitu HEALING CRISIS




APA ITU HEALING CRISIS?

Maksud 'HEALING CRISIS" ialah jangkamasa penyesuaian apabila mula mengambil suplement.


Ia adalah proses berterusan dalam badan yang mengambil masa untuk membersih dan membina semula sel-sel badan yang telah rosak akibat radikal bebas. 
Semasa proses penyingkiran toksin, badan akan mengalami tanda dan simpton yang membuatkan rasa tidak selesa, dalam perubatan china, penyembuhan terbaik sentiasa didahului dengan krisis penyembuhan.


Healing crisis adalah petanda baik baik bagi anda yang mengambil suplement sebab itu menandakan suplement tersebut berkesan dan bertindakbalas dengan sistem tubuh kita.
Mungkin ada yang merasakan masalah mereka semakin teruk tetapi sebenarnya tidak..tu adalah petanda krisis penyembuhan secara semulajadi.


Adakah healing crisis sama kepada setiap orang?
Jawapannya adalah TIDAK .


Setiap orang akan mengalami proses penyembuhan yang berlainan.
Ada yang akan mengalami krisis penyembuhan sebaik sahaja mereka ambil makanan tambahan 

Ada yang akan merasai selepas satu atau dua bulan
Lebih banyak toksin didalam badan, lebih teruk krisis penyembuhan yang akan dialami. 

Tempoh masa yang dialami juga berbeza mungkin 2-3 hari atau berbulan lamanya.

Selepas mengambil suplement dan mengalami healing crisis, ramai yang bertambah baik kesihatan mereka dan tak kurang juga yang tak rasa pape perubahan pun..

Masa yang sepatutnya dapat rasa perubahan setelah ambil suplement adalah 1-2 bulan. 
Sekurang2nya rasa lebih bertenaga, pergerakan sistem usus lebih baik dan lain2.




Tapi if MASIH TAK ADA apa-apa perubahan cek semula perkara2 ni :-

Tidak mengamalkannya dengan konsisten
Tidak mengikut dos yang disyorkan
Terus berhenti bila mengalami healing crisis sebab takut
Pemakanan yang tidak sempurna
Gaya hidup yang tidak sihat
Mengalami penyakit kronik yang memerlukan tempoh untuk sembuh
Mengalami masalah emosi dan lain-lain





HEALING CRISIS & PENYEBAB 
Tanda Krisis Penyembuhan


Keletihan, berasa mengantuk : Tubuh berasid, fungsi hati yang lemah, terlalu letih, memerlukan rehat yang lebih


Sakit kepala, kepala terasa berat : Tekanan darah yang tinggi, tanda-tanda detoksifikasi


Demam, demam sedikit, keresahan : Metabolisma meningkat, merangsang fungsi imun badan


Cirit-birit, kerap membuang air besar, najis berwarna gelap dan berbau, air kencing berbau busuk : Tanda detoksifikasi, sisa-sisa toksin terkumpul di dalam kolon


Kembung, perut bergas : Sistem penghadaman yang lemah


Ruam, gatal kulit, peluh berbau busuk, rembesan mukus, kelemumur : Fungsi hati yang lemah, kesihatan kolon dan sistem penghapusan yang lemah


Pengeluaran lendir seperti kahak, hidung berair : Fungsi paru-paru lemah, mengeluarkan kahak, tanda detoksifikasi


Hidung berdarah : Mungkin tanda anemia (tidak cukup darah merah)


Sakit di bahagian otot dan sendi : Tubuh berasid, toksin terkumpul di tempat yang sakit


Merasa lebih sakit di bahagian yang terjejas : Proses penyembuhan semakin cepat


Insomnia atau hiperaktif : Sistem Saraf yang lemah


Haid tidak teratus, perubahan pada kitaran haid, gatal di punggung, semakin banyak mengeluarkan lendir : Ketidakseimbangan hormon, sedang memperbetulkan hormon


Pendarahan ketika membuang air besar : Mungkin buasir


Pening, lapar : Hipoglisemia (paras gula dalam darah yang lemah). Anemia (tidak cukup darah merah)


Loya, sembelit, sedu : Sistem penghadaman lemah, masalah hati


Slight Edema (bengkak) : Masalah buah pinggang



CARA TERBAIK UNTUK HILANGKAN HEALING CRISIS :

Minum air yang banyak untuk memastikan healing crisis sekurang-kurangnya 3L sehari.
 In syaa allah, kesan yang anda alami itu akan berkurangan.

Mengambil buah-buahan dan sayur-sayuran untuk mengurangkan kesan healing crisis kerana dapat membekalkan serat supaya toksin boleh dikeluarkan melalui najis....

Dapatkan rehat yang secukupnya..


Jadi.. Anda Tidak Perlu risau if ada simptom yang mencurigakan berlaku... 




BERMINAT:



HARGA WOMEN DESIRE CREAM ESSENTIAL
HARGA WOMEN DESIREESSENTIAL CREAM

HARGA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-

1 UNIT RM 95 SM/ RM 100 SS
2 UNIT RM 180 SM/ RM 190 SS
3 UNIT RM 255 SM/ RM 265 SS


FREE POS


WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM
WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM
1 Jar (15g) - Untuk kegunaan 3 minggu 



WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM
WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM KKM


Untuk Order :
 ☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp / Telegram MUMMYRINA ke 017-3288087 
✉ PM / Inbox kami di nurulhezrina83@gmail.com, 
mummyrinazonebeauties fb page 
✉ INSTAGRAM : igmummyrinazone 

mummyrinazone akn reply cara order ye ;) 



 CARA PEMBAYARAN 


 LIKE AND FOLLOW
FACEBOOK 
PAGE MUMMYRINAZONEBEAUTY 
INSTAGRAM IGMUMMYRINAZONE 



 NO FUSSY CUSTOMER 

NO BACKOUT BUYERS
SERIOUS CUSTOMER ONLY!! 





 PENGHANTARAN: 

 KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI






Pertanyaan Lanjut:

WAN NURUL HEZRINA BINTI ABD HALIM
SMS/Whatsapp/Telegram/We Chat: +6017 328 8087
Facebook : Mummyrinazonebeauty
Email : nurulhezrina83@gmail.com
Instagram : nurulhezrina_beauty
Blog : MummyRina Zone

0 comments:

NUFFNANG

LIST SEMUA PRODUCT MUMMY

 
Copyright ©

mummy rina zone | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy

Back to Top|Sign in