NUFFNANG

TEMPOH TARIKH LUPUT - PRODUCT KECANTIKAN


ASSALAMMUALAIKUM love!

Morning semua..dah sarapan ke belum?mummyrina alhamdulillah pagi pagi dah bersarapan..jgn tinggal breakfast tau..tak elok untuk kesihatan..hehe

oke,sebelum ke opis atau ke tempat kerja yang gugurl/wanita ni mesti touchup dah kan muka uolls
supaya nampak segar dan cantik...aisehhh perempuan mana nak tak cantik kan kan??
at least gincu mestilah nak tepek nye..

TETAPI...
Haa adakahh uolls semua tahu barang barang kosmetik u uolls guna mcm gincu,bedak asas,maskara,eyeliner tu segala mak nenek tu ada TARIKH LUPUT??
HARUS ADA TARIKH LUPUT okeyy..

so bawah ni mummy jalan jalan blogwalking tadi jumpa di satu blog..so jom sharing bersama ye
n untuk rujukan uolls wanita wanita okei..








owhhh no no..perfume antara barang kosmetik lama mummy simpan..
mau taknya beli besar besar..pastu banyak..mau tak habis pakai sampai bertahun..
BAD HABBITS!!

so harap entry mummy membantu uolls sikit sikit yea
tentang TEMPOH TARIKH LUPUT KOSMETIK ANDA..


XOXOXO..



Pertanyaan Lanjut:

WAN NURUL HEZRINA BINTI ABD HALIM
SMS/Whatsapp/Telegram/We Chat: +6017 328 8087
Facebook : Mummyrinazonebeauty
Email : nurulhezrina83@gmail.com
Instagram : nurulhezrina_beauty
Blog : MummyRina Zone

0 comments:

NUFFNANG

LIST SEMUA PRODUCT MUMMY

 
Copyright ©

mummy rina zone | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy

Back to Top|Sign in