NUFFNANG

RAWATAN KESIHATAN & KECANTIKAN PALING MUJARAB GUNA BAHAN DAPUR JER.



RAWATAN KESIHATAN & KECANTIKAN PALING MUJARAB GUNA BAHAN DAPUR JER.

Silakan #SHARE jika bermanfaat. Dah 3 tahun fatin amal mandi ais ni tiap kali sakit kepala atau pun penat dan sakit badan, memang 'painkiller' paling berkesan 👍.

.
Ramai yang tak sedar ais ni banyak kebaikan nya untuk kecantikan & kesihatan. Kalau perasan kat spa spa pun dah banyak yang buat terapi ais ni. Jangan tak tau, ia juga menjadi amalan atlet sebagai satu cara pemulihan yang lebih cepat.



Antara kebaikan nya:
✔️Boleh kuruskan badan
✔️Menaikkan seri wajah
✔️Rawatan kecantikan kulit paling berkesan
✔️Menghasilkan aura positif
✔️Kuatkan imunisasi & antibodi badan
✔️Kuatkan tulang
✔️Menghilangkan bisa & angin dalam badan
✔️In Shaa Allah dapat jauhkan dari benda halus
✔️Menenangkan jiwa
✔️Merawat penyakit jiwa (stres/kesedihan/ketakutan/panas baran)

Dan baaanyak lagi lah.

Hanya guna 3 bahan dapur jerr simple!
✔️Air 1 baldi
✔️Garam Kasar (seeloknya garam bukit)
✔️Ais ketul
✔️Asam limau nipis
Minyak Aromaterapi ( jika ada )



Cara nya:
1- Sediakan 1 baldi air paip ( kalau tambah air kolah masjid lagi bagus )






2- Masukkan garam, ais ketul, perahan asam limau dan kacau biar ia sebati.


3- Baca Al Fatihah 7x
- Bismillah5 7x (boleh cari kat google)
- Al Ikhlas 7x
- Selawat 3x




4- Angkat baldi letak dalam bilik air, boleh mula siram dari kaki perlahan lahan naik ke atas dan lebih kan di belakang tengkuk. Kalau nak berendam lagi elok.

5- Dah siap kalau boleh jangan lap air tu. Biar ia kering sendiri kat badan ok.
Selalu fatin buat mandi dan bersabun dulu macam biasa. Dah siap baru lah mandi ais ni.

Jom cuba dan rasai nya sendiri di rumah! In shaa Allah pasti lebih segar dan bertenaga lepas ni 😊


Dipetik dr fb Fatin Lee :




Pertanyaan Lanjut:

WAN NURUL HEZRINA BINTI ABD HALIM
SMS/Whatsapp/Telegram/We Chat: +6017 328 8087
Facebook : Mummyrinazonebeauty
Email : nurulhezrina83@gmail.com
Instagram : mummyrinazone_beauty
Blog : MummyRina Zone

0 comments:

NUFFNANG

LIST SEMUA PRODUCT MUMMY

 
Copyright ©

mummy rina zone | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy

Back to Top|Sign in