NUFFNANG

PENYEDUT HINGUS BABY BY MOMMYHANA + OMARHANA



NASAL ASPIRATOR MOMMYHANA + OMARHANA
——————————————————
.
✔Penyedut hingus bayi.
✔Membersihkan hidung bayi dengan lembut dan selamat.
✔Mudah digunakan.
✔Kalis air.
✔Menyedut hingus dengan pantas.
✔Di iringi 3 melodi yang menarik.
✔Terdapat 3 jenis probe mengikut kesesuaian umur.(Percuma)
✔Bekas pengumpul hingus yang disediakan boleh dicuci dengan air suam ataupon pakai buang(Percuma)
✔Kuasa sedutan maksima pada 50kPa (dengan kelulusan perubatan).
✔Percuma bateri AA 2pcs.
✔️Waranti 1 tahun.
.

READY STOCK





HARGA ASAL RM139
HARGA PROMOSI RM109

FREEPOS SM
FREE CHARGE COD KE RUMAH ANDA.


Jom mommies, jom cecepat grab sementara tengah murah. Musim demam VIRUS INFLUENZA melanda Malaysia zaman 2020 nih. Anak kecik mudah sangat selsema. Kesian, bila lambat cure anak makin teruk dan terdedah kepada kematian.



Kalau mommies pilih yang mana satu?
automatik ke manual?
kereta pun kalu boleh senang yang auto kan, daripada manual? samalah ngan nasal mommyhana. senangnya kalu ada nasal automatiknih.


Antara freegift yang ada dalam set penyedut hingus mommyhana. Disposabal caps tu kami beri 25 keping. 1 keping boleh guna beberapa kali. Basuh je macam biasa dengan sabun dan bilas bersih. Bahan yang kena hingus boleh basuh ngan air suam + garam untuk hygine.

#nasalaspiratorputrajaya
#mesinseduthingusputrajaya
#tipsselsema
#anakselsema
#penyeduthingusmommyhana
#omarhana
#pinkfong







Fuyooo. Cerrr alih mata tengok dalam bekas penyedut hingus tu. Yakkss! Penuh sungguh hingus dalam tu kan? Bayangkan betapa tak selesa anak kita bile kena selsema. Kesian dia. Masih kecil taktahu nak hembus hingus camne.

Nasib baik ada penyedut hingus mommyhana. Terbaik!



Seronokk bila ada banyak stok. Lega boleh bantu ibu ibu bila anak diorang selsema. Ada penyedut hingus ni mak ayah dah kurang berjaga malam. Anak boleh lena even selsema.





HARGA ASAL RM139
HARGA PROMOSI RM109 

FREEPOS SM
FREE CHARGE COD KE RUMAH ANDA.



Pertanyaan Lanjut:

WAN NURUL HEZRINA BINTI ABD HALIM
SMS/Whatsapp/Telegram/We Chat: +6017 328 8087
Facebook : Mummyrinazonebeauty
Email : nurulhezrina83@gmail.com
Instagram : mummyrinazone_beauty
Blog : MummyRina Zone

0 comments:

NUFFNANG

LIST SEMUA PRODUCT MUMMY

 
Copyright ©

mummy rina zone | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy

Back to Top|Sign in